Running

Ikväll har jag varit ute och kört löpning med ett litet gäng på Friskis tillsammans med Lona. I övrigt plugg plugg plugg. :)

Plugga muskler

Ikväll efter jobbet gäller det verkligen, jag ska läsa på och plugga så mycket muskler som går. Snart Friskis. :)

Skön söndag

Slappade hemma först, sen har jag kört step och gissa vem som snubblade mitt i allt i hopa? Jo jag! Sen drog jag till Fotografiska för att kolla på både Zorns bilder och Inex & Vinoodh. Ikväll har jag fixa lite med musik och planering för mitt blivande cirkelfyspass.

Felipe & Thomas

Idag har jag först hängt lite på jobbet, mest hållt på med passet, betalt räkningar och så. Sen har jag cyklat runt på Djurgården med Felipe och sen lunchat på Ramblas på Söder med honom. Ikväll har jag fixat med alla blommor hemma och sen hängt på Mälarpaviljongen med Thomas och kompisar till honom.

Härliga fredag

Jobb som vanligt sen följde några kollegor med hem och vi drack vin på balkongen. :) Sen cyklade jag ut i Stockholmsnatten för att dricka en drink och äta en go burgare och lyxshake på Max med Malin och Andrew.

Cross med Johannes

Ikväll hade Johannes sitt sista pass med Friskis innan han flyttar och det var med mig. Kul! Vi har haft en liten mysig Friskisresa tillsammans. Efter hängde jag lite med Nicco, brieost och marmelad och bara surra allmänt. :)

Dubbelträning

När jag hade jobbat klart han jag med ett steppass innan Annelies träningspass för cirkelfyskursen. Så två pass idag, kondition och koordination i det ena och styrka och kondition i det andra.

Cross med Max

Ikväll hade vi ett riktigt skönt deltagarrekord på länge, 22 deltagare, kompisar, ledarkollegor och andra sköna medlemmar. Snacka om att vi var pepp jag och Max.

Efter var det middag på CiaoCiao med Remy, Matteo och Lasse.

Träning & Musik

Idag var det segt att komma upp med en så sen landning igår, jag tror jag var i säng omkring 3. Men idag har jag träffat Eva som är min fadder i cirkelfysrollen och sen tränat med Pepz. Jag är i alla fall inte ute och cyklar helt och hållet med musiken så det känns skönt. Nu är det snart bara en vecka kvar till själva kursen.

Kvalitetstid

Idag har vi bara haft en trevlig och lugn dag hemma hos Micke och Dimi. Frukost, promenad, lunch och hänt med vänner. Nu sitter jag på Heathrow och väntar på ett försenat flyg till Stockholm. Men vad gör det när när man har fina minnen med sig?

Midsommar i London

Oj. Jag kunde inte ana att det skulle vara så mycket folk (svenskar och deras vänner) som ville fira i Hyde park. Vi hade en så trevlig picknick där med mina värt och deras underbara vänner. Efter åkte vi hem till Micke och Dimi och drack mer drinkar som om vi inte hade haft nog innan.

Shopping & Les Miserables

Frukost och sen in mot stan. Lite shopping innan jag mötte upp Anders, Salvador och Lotta för att käka lunch. Sen mötte vi upp Micke och drack drinkar på Obica för att sen ser musikalen jag borde ha sett för länge sedan.

Mot London

Äntligen är det dags igen. Sett var ett tag sedan nu sedan i jag  vart i London. Vi ska fira midsommar ihop, njuta av trevliga luncher och mer shopping.

Musik & träning

Nu håller jag på att mixa min musik till mitt pass för fullt, 6-8 i morse och nu en sväng till ikväll. Däremellan jobb och Skivstångspass med Ewa.

Grill & träning

Jag visste att jag skulle bort ikväll, grilla lite med fastighetsägaren på jobbet och mina kollegor så jag fick in ett skönt pass på lunchen, löpning i runt och i Hammarby backen och lite utomhusgym. Grymt trevlig lunch. :)

Träning, bröllop & lunch

Efter lite pust så kom jag i väg och tränade Power Hour på Friskis, sen hängde jag på ett café i många timmar för att njuta av fika och titta på bröllopet streamat på telefonen. En sen lunch med Remy och Julio fick avsluta dagens aktiviteter ute. Resten av kvällen blev bröllop på tv. :)

Seg fredag

Bakis är alltid bakis, vi jobbade på bra och 21:an var snäll nog att bjuda på lunch, pizza till alla. :) Kvällen tillbringade jag i soffan. Ett glas vin senare på kvällen med Filip blev det. :)

Sommarkonferens & fest

Att få vara en del av ett bra team är väldigt kul Jag minns varje dag om det när jag är på mitt jobb och ännu mer en sån här dag.

Lite jobb, lite bussresa, lite konferens, lite geo cashing och sen mingel, bad, middag och musikquiz.

Cirkelfys på Lindhagen

Idag tog jag en skön cykeltur i det underbara vädret till Lindhagen för att köra lite cirkelfys.  :) Riktigt gött och bra pass som avslutning på vårschemat.