Bånnsgård
Skrivet av
i
Idag körde jag, Niclas och Niklas sommarlunchen. Valet av ställe imponerade inte men kul att hålla traditionen vid liv. Sen mötte jag upp syrran som kommit till stan med sin barn. Ikväll bara slappat hemma.
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar