Sommarlunch

Idag körde jag, Niclas och Niklas sommarlunchen. Valet av ställe imponerade inte men kul att hålla traditionen vid liv. Sen mötte jag upp syrran som kommit till stan med sin barn. Ikväll bara slappat hemma.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *