Bånnsgård
Skrivet av
i
Uppe med tuppen och ut till Bredäng för att ta emot ved, köra över med båten, 5 vändor, sen fika och hänga med Helena. Ikväll hemma kväll. :)
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar