Middag med vänner efter hemmadag

Jobbat hemma under dagen. På kvällen blev det middag på Trio tillsammans med Jennifer och Laura. En lugn och trevlig avslutning på dagen.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *