Ikväll var jag på middag med Amex på Hotel Frantz. En väldigt trevlig kväll med god mat och skönt häng.
Sen hem och landa i soffan framför Förrädarna på tv. En rätt perfekt kombination av social kväll och lugnt avslut hemma.
Rebrandingen på jobbet börjar ta plats. :)



Lämna ett svar