Middag på Hotel Frantz och Förrädarna hemma

Ikväll var jag på middag med Amex på Hotel Frantz. En väldigt trevlig kväll med god mat och skönt häng.

Sen hem och landa i soffan framför Förrädarna på tv. En rätt perfekt kombination av social kväll och lugnt avslut hemma.

Rebrandingen på jobbet börjar ta plats. :)

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *