The Chronology of Water med Annie och Vincent hemma hos oss ikväll. Innan det jobb och fick i hop ett träningspass.



Jobbat och sen utflykt till Skärholmen innan vi landa hemma hos Vincent för käk och sen lite film igen.



Idag jobb på kontoret, träning med Annie, middag med Alex, Annie och Vincent och avslutade med film med Annie och Vincent.
Vi kollade på filmen ”De oskyldiga”. Trots att den inte var traditionellt min typ var skitbra och fångade mig totalt. Satt på spänn och uppslukad alla två timmar.

Jobbat hemma och sen tränat.
Ikväll har jag plöjt två filmer på Göteborgs digitala filmfestival, Gabi, 8 till 13 år och Magisterlekarna


Har också testat 3D-scannern på telefonen. :)


