Picknick

Efter jobbet idag har jag badat med Kajsa. Ikväll hängt med Göran och Ingrid. Picknick och sen lyssnat på Jessie på Trädgården. Jag bidrog med en tabbouleh och magnohummus.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *