Bånnsgård
Skrivet av
i
Efter jobbet idag har jag badat med Kajsa. Ikväll hängt med Göran och Ingrid. Picknick och sen lyssnat på Jessie på Trädgården. Jag bidrog med en tabbouleh och magnohummus.
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar