Bånnsgård
Skrivet av
i
Hade inspiration och feeling. Långpromenad till stan och sen lite jobb på kontoret. Ikväll familjehäng och serier plus sista filmen av Downton Abbey.
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar