Bånnsgård
Skrivet av
i
Efter en rolig natt blev det en väldigt lugn dag. Bara slappat i sängen, tagit det som det kom och sett på serier. En sån dag när tempot får vara lågt och det är precis det som behövs. 🙂
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar