Regn, Friskis och sista finishen

Jobbat och sedan kört ett pass på Friskis. Kraftiga regnskurar idag.

Ikväll har jag kollat tv och fixat hemma. Nu börjar benen till bordet bli klara — hårdvaxoljan är på och det känns som att projektet närmar sig mål.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *