En dag med ved, födelsedag och Eurovision

Idag blev det en riktig dag med lite av allt möjligt. Jag köpte en trimmer till mamma och hjälpte också till att köra hem ved från hennes granne. Sånt där vardagsfix som ändå känns ganska bra när det är gjort.

Vi hann också gratta mammas granne Ulla som fyllde 80 år idag. Efter det skjutsade jag Didrik till tåget innan vi som var kvar hemma åt middag tillsammans.

Ikväll har det varit en lugn kväll i soffan med datorn och telefonen i händerna samtidigt som Eurovision Song Contest rullat på i bakgrunden.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *