Hemåt igen efter helgen

Idag bar det av hem till Stockholm igen. Emma och barnen åkte lite tidigare, medan jag och mamma tog en sväng till kyrkogården. Pappa skulle ha fyllt 75 i morgon, så vi gjorde fint vid graven och satte även nya plantor på de andra gravarna.

Efter det blev det lite fix i trädgården innan det var dags att packa ihop och ge sig av mot tåget. Och som så ofta blev det lite tågstrul på vägen hem. Men den här gången tror jag faktiskt att jag lyckades överlista systemet lite och sitter nu ändå på ett tåg på väg mot Stockholm.

I morgon är det tillbaka till kontoret igen.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *