Vardag, matlådor och Robinson

Jobbat och sedan vidare till gymmet. Skönt att få röra på sig efter dagen.

Ikväll blev det en lugn hemmakväll med lite fix inför veckan. Lagade mat och fyllde på med matlådor medan Robinson rullade på i bakgrunden. En ganska vanlig kväll, men rätt skön ändå.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *