Jobbat och sedan vidare till gymmet. Skönt att få röra på sig efter dagen.
Ikväll blev det en lugn hemmakväll med lite fix inför veckan. Lagade mat och fyllde på med matlådor medan Robinson rullade på i bakgrunden. En ganska vanlig kväll, men rätt skön ändå.
Lämna ett svar