Middag hos Annie och vick på Friskis

Jobbat som vikarie för Ywonne på Lindhagen idag och kört ett cirkelfyspass. Alltid kul med lite annan energi och nya deltagare.

Ikväll middag hos Annie. En lugn och trevlig kväll med mycket prat och bara skönt häng.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *