Jobbat som vanligt och sedan vidare till Friskis.
Ikväll var det mitt pass igen. Skönt att få träna, köra igenom kroppen och samtidigt leda gruppen. En ganska enkel dag på pappret, men ändå en sådan där bra vardag där allt bara rullar på.
Jobbat som vanligt och sedan vidare till Friskis.
Ikväll var det mitt pass igen. Skönt att få träna, köra igenom kroppen och samtidigt leda gruppen. En ganska enkel dag på pappret, men ändå en sådan där bra vardag där allt bara rullar på.
Lämna ett svar