En vanlig och bra dag

Jobbat som vanligt och sedan vidare till Friskis.

Ikväll var det mitt pass igen. Skönt att få träna, köra igenom kroppen och samtidigt leda gruppen. En ganska enkel dag på pappret, men ändå en sådan där bra vardag där allt bara rullar på.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *