En lugn kväll i Berlin

Jobbat hemma idag medan Alex var på mässan Superbooth, som pågår här i Berlin. På kvällen tog vi en promenad, åt vietnamesiskt och gick sedan hem för en lugn kväll i soffan med några serier. En enkel och skön avslutning på dagen.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *