Bånnsgård
Skrivet av
i
Jobbat hemma idag medan Alex var på mässan Superbooth, som pågår här i Berlin. På kvällen tog vi en promenad, åt vietnamesiskt och gick sedan hem för en lugn kväll i soffan med några serier. En enkel och skön avslutning på dagen.
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar