Jobbat hemma under dagen, i lugn och ro. Sen tog jag mig till Ikii för en liten spelning där Joleen stod på scen. Ett fint avbrott i vardagen.
Ikvällen blev betydligt lugnare, hemma i soffan med både Robinson och Förrädarna på tv. En enkel och skön avslutning på dagen.

Lämna ett svar