Hemmajobb, liten spelning och tv-kväll

Jobbat hemma under dagen, i lugn och ro. Sen tog jag mig till Ikii för en liten spelning där Joleen stod på scen. Ett fint avbrott i vardagen.

Ikvällen blev betydligt lugnare, hemma i soffan med både Robinson och Förrädarna på tv. En enkel och skön avslutning på dagen.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *