IKEA, Hornbach och spontan middag

Idag blev det en del fixande och handlande. Först en sväng till IKEA och leverans till KGM. Sen vidare till Hornbach där jag köpte plywood till tavelbakgrunderna och material till benen på bordet jag bygger i hobbyrummet.

Fick också med mig frigolit hem för att börja testa att skära och experimentera lite med former och idéer. Kul när ett projekt leder vidare till nya små sidospår och tester.

Kvällen avslutades med en spontan middag tillsammans med Kajsa, Stina och Henke. Väldigt trevligt, gott och precis en sån där kväll som bara blir av utan planering men ändå blir riktigt bra.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *