Efter jobbet blev det ett besök hos barberaren innan jag mötte upp Alex för en riktigt mysig middag tillsammans. En sån där enkel kväll som bara känns väldigt bra.
Vi tog en sväng ner till trädgården också, men det blev ganska kort. I stället gick vi hem igen och började kolla på serien Kastanjemannen. Perfekt avslut på dagen.



Lämna ett svar