Idag blev det kontoret igen efter några dagar hemma. Skönt att komma in i rutinerna lite och dessutom fint väder för cykelturen dit och hem.
Ikväll blev det träning på Friskis vid Ringen eftersom Skanstull är stängt just nu. Lite ovant att byta anläggning, men bra att få passet gjort ändå.
Efter träningen blev det en lugn kväll hemma med matlådefix inför kommande dagar. Väldigt skönt känsla när kylskåpet är fullt och veckan känns lite mer under kontroll. 🙂



Lämna ett svar