Förmiddagen började med event tillsammans med jobbet där PostNords rapport Mottagarmakt presenterades. Intressant att höra resonemangen kring hur människor vill ta emot kommunikation och hur beteenden fortsätter förändras.
Efter det blev det en sväng på stan för att köpa lite nya kläder till jobbet. Passade också på att lämna in några plagg till skräddaren innan jag fortsatte dagen hemma med jobb.
Ikväll middag med Britt på Shanti. Sen bara hem, slappa framför tv:n och prata med familjen.




Lämna ett svar