Bånnsgård
Skrivet av
i
Jobbat hemma idag och fått mycket gjort i lugn och ro. Ikväll blev det tåget till Töreboda för några dagar hemma hos mamma.
Alltid något speciellt med att sätta sig på tåget bort från Stockholm och komma tillbaka till hemtrakterna en stund.
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Δ
Lämna ett svar