Utflykt, plantor och grillkväll

Idag blev det en utflykt med mamma till Kinnevedums Handelsträdgård. Vi kom hem med massor av plantor som vi redan har börjat plantera. Det känns verkligen att sommaren är på väg när händerna är fulla av jord och man håller på ute i trädgården.

Efter handelsträdgården körde vi vidare till Skövde för att hämta upp Didrik.

Ikväll grillade vi ute och bara hade det skönt tillsammans. Sen försökte vi kolla på Baksmällan. Jag säger försökte, för det blev nog lite mer prat och halvtittande än full koncentration på filmen.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *