Kommit ikapp

Jobb och träning som vanligt under dagen. På vägen hem hämtade jag frostfilm till glasväggarna på jobbet, ett litet projekt som väntar på att bli klart.

Kvällen blev produktiv. Jag lagade mat, städade och passade på att ta tag i bokföringen. Dessutom fick jag äntligen gjort en massa småsaker som legat och väntat ett tag. Det är alltid skönt när sådant kommer ur vägen och att känna att man kommit ikapp lite.

Ingen särskilt spektakulär dag, men en sådan där dag då många saker faller på plats och listan med måsten blir lite kortare.

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *