Efter några dagar borta var det dags att åka hem till Stockholm igen. Innan avfärd stannade vi till vid kyrkan i Älgarås och vattnade på gravarna.
Vi handlade också det sista åt mamma innan vi styrde bilen söderut. På vägen hem släppte vi av Arthur efter en mysig helg i Eskilstuna.
Väl hemma blev det ingen lugn start på veckan. På kvällen åkte vi och hämtade en stor mixer som Alex köpt. Nu är både vi och den på plats hemma igen. 😊
Bordsbenen är klara. :) Visst blev det bra?







Lämna ett svar