En lugn dag tillsammans

Idag har jag hängt hemma med mina syskonbarn Idun, Didrik och Arthur. Mamma har varit lite krasslig, så vi har tagit dagen som den kom.

Vi har varvat mellan att pyssla ute och greja inne. Det har inte varit några stora planer eller aktiviteter, utan mest en lugn dag där vi gjort lite av varje och umgåtts tillsammans.

Ibland är det precis sådana dagar som behövs. Bara tid tillsammans och ett lugnt tempo hemma. 😊

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *