Dagen började med ett möte i Stockholm innan jag satte mig i bilen och körde mot Eskilstuna. Där hämtade jag Arthur vid skolan och sedan fortsatte vi vidare till mamma i Töreboda.
Väl framme blev det några timmar med praktiska sysslor. Jag klippte gräset och åkte sedan för att hämta Idun och Didrik vid tåget. Därefter handlade vi mat inför kvällen.
Kvällen avslutades på bästa sätt med grillmiddag tillsammans. Efter maten blev det tv, godis och mysigt häng med syskonbarnen innan det var dags att runda av dagen. 😊






Lämna ett svar