Bånnsgård
Idag grejat hemma, mixat ny musik till passet. Sen på fest på Eden med en massa kompisar och sen efterfest hos Annie. :)
Frukost med Helena, lite planering för att ha sommarställe. Sen jobbat hemma. Ikväll träffat Johannes och kollat in hans utställning. Sen Fashing med Cy och kollat in Azymuth och Bruno Berle. Till sist Alex spelning på Trädgården med Jessie.