Sufflören & Mello

Idag har jag hängt med Lars och vi har varit och sett Sufflören på Dramatens lilla scen. Väldigt bra och betyget blir en fyra. Andreas T Olsson gör att jättefint jobb och en väldigt uppskattad prestation.

betyg4

Sufflören_spel_322_960x0

Ikväll har jag hängt med Thomas, Niklas, Niclas, Julio, Remy och Felipe, mat och mello var på agendan. :)

Cross

Förkylningen släpper mer och mer. Ikväll körde jag dock inte all in för min del men jag lät både min ledarkollega och alla deltagare köra så det rök på Crosspasset. Riktigt kul att vi kväll hade 8 deltagare. :)

Jag är också väldigt glad för mitt nya skrivbord som jag höj och sänka. Jag har kompletterat med att ta med min balansbräda till jobbet.

Cirkelfys med Karin

Ikväll har jag hängt på F&S Skanstull, lite lite gym och sen cirkelfys med Karin. Jag får se hur kroppen svarar i morgon. Efter passet i måndags var det ganska rossligt dagen efter.

Förresten, tackar gud för löningen idag. :)

Vilokväll

Det kändes inte helt optimalt med rivstarten med träning igår när jag vaknade i morse. Ikväll blev det en hemmakväll. Kvällen fyllde jag med Bygglov och sånt i stället. :)

Cirkelfys

Ikväll var det dags för första passet efter lite förkylning, Så skönt att komma igång igen. :) I övrigt full fart på jobbet. :)

Mot Stockholm

Igår drog alla utom jag, det vara bara jag mamma och pappa som har hängt hemma idag. Min plats på kökssoffan är skön där hemma. Väl framme i Stockholm igen hämtade jag upp Felipe och vi tog en sväng runt i Stockholm och kikade på lite mysiga utsikter. :)

Familjehäng

Mysigt att hänga med hela familjen, frukost tillsammans, lunch tillsammans och middag tillsammans. Idag har vi alla varit och firat Iduns födelsedag hemma hos Ullis svärföräldrar i Töreboda och ikväll åkte alla utom jag hemåt. Nu är jag ensam hos mams och paps. :)

Stockholm till Töreboda

Jag vaknade och mådde mycket bättre. Glad är jag för det och det innebar  att resan till Töreboda kunde genomföras som planerat i en S60 från Hertz. :)

Ikväll är det familjehäng i kökssoffan som gäller. :)

Inställd Cross

Idag har jag gått hem från jobbet och ställt in mitt Crosspass. Just nu känns det som att jag kommer få ställa in resan hem till mamma och pappa i morgon också. :(

Nu har jag sovit sedan jag kom hem från jobbet vid 14 och nu blir det mat och sen sova igen.

Middag med Remy

Förkylningen som lurar i kroppen har inte däckat mig helt men jag är inte helt kurrant. Jag och middag tog en middag direkt efter jobbet. Vi landade på Baccaro där vi inte varit på länge och det var både trevligt och mysigt. Nu hemmåt, ikväll landar Felipe från Lisabon och han kommer förbi och hälsar på.

Tisdagslöpning

Trots små små känningar av förkylning var jag på plats och ledde lite tisdagslöpning. Allt gick bra, hade med mig ett skönt gäng på en lagom tur via Årstabron och Liljeholmen. Ikväll var det Bygglov som avkopplingsunderhållning i soffan.

Terminalbesök

Idag har jag jobbat som vanligt hela dagen och kvällen och eftermiddagen avslutade vi med att besöka Postterminalen på Årsta. Efter var passet jag ville gå på inställt så jag gick och jobbade en liten stund till i stället.

Fint väder

Helgen fortsätter lugnt och fint, lite jobb, trevlig lunch och promenad med Julio, fika med Anders, lite jobb igen och snart hem och laga matlådor.

Mycket träning på alla hjärtansdag

Idag har jag haft en snabb frukost hemma, sen spinning på Skanstull för att möta John och ta en lunch med honom. Han övertalade mig att hänga med på Powerhour så det blev två rejäla pass dag. Sen åkte jag förbi Johannes och kollade in hans verk i hans nya lägenhet. Kvällen blev en lugn hemmakväll.

I övrigt var det mamma och pappas brev med trisslott och några fina SMS som förgyllde min alla hjärtansdag.

Markisinnan de Sade

Lunch med ekonomiavdelningen idag och däribland mor och dotter Aune.

(null)

Och guess what. Jag fick min nya telefon idag. Den är stor! :)

Ikväll har jag varit på teater med gänget och innan det middag på Vapiano. Jag älskar våra teaterkvällar verkligen.

Ikväll såg vi genrepet, som också blev deras första publikrepetition på grund av sjukdom, Markisinnan de Sade på den nyrenoverade scenen Elverket. Ingen sensation men de stora kvinnorna på scenen och kostymer och dekor var häftiga. Betyget en trea

betyg3

Efter blev det några glas på Rival.

MDS_spel_0581_960x0

Torsdagscross & Födelsedagslunch

I dag har jag lunchat och fått gratta underbara Liselott som precis blivit 40 och det tror man inte, det kan jag lova.

Det är inte Friskis mest populära träningsform och jag känner mig generös på kvällarna när vi är två instruktörer och två deltagare på passen. :) Vi hade en kul och bra träning i alla fall.

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen efter en skön och go dusch och bastu.

Tisdagslöpning

Ikväll har jag hängt med som motionär på Ringen. Skönt att inte behöva tänka på var jag ska springa. 11 sköna km blev det ungefär.

Efter dusch och bastu var det dags för middag och skönt soffhäng med Felipe. :)

Frukost, lunch & Jobb

Först en trevlig frukost med Ann, Oscar och Gustav, sen hem och luncha med Felipe. Nu har jag precis jobbat klart, det är fortfarande mycket på jobbet. Nu dags att gå hem. :)