Shopping & Halloween

Idag har vi varit på Shopping mall Paradise och kolla in vad som fanns att köpa. Det blev en tshirt och en deo typ. :) Jag har också vågat gå till en frisör som fick klippa mitt skägg. Ikväll har vi ätit middag igen på underbara La Botega, jag åt två desserter igen. :) Annars hängde vi lite på en halloweenfest, de andra gick vidare ut vid midnatt och jag hemmåt. Skönt! :)

Spa på Sense

Idag har vi strosat på stan, jag gick på Spa och fick lite massage. Sen lunch på stan, hem och jobba lite och sen middag med lite kompisar till Auas för att avsluta med några drinkar. :)

En dag i Sofia

Idag har vi bara haft en skön och lugn dag på stan, lite shopping, långlunch på Soul kitchen ett väldigt mysigt ställe och sen sova middag för att snart igen gå ut och äta middag på Homemade. :)

Tillsammans med vänner

Idag har jag tagit lite semester och nu är jag framme i Sofia igen där jag ska få hänga med Auas och Christoffer några dagar. :) Det känns fint. Ikväll började vi med ost och vin hemma och sen lite mat ute på stan på en italienare.

Full fart & Uppföljning på Friskis

Idag har det varit full kareta på jobbet hela dagen. En ledig, en sjuk en på vab och jag ensam. Puh! Ikväll var det uppföljning på Friskis, jag hade Kerstin med mig för att hjälpa mig reflektera kring mitt ledarskap som Crossledare. Nu ska jag packa, i morgon bär det av mot Sofia.

Dubbla cirkelfys

Idag har jag vickat för en skivstångsledare så de fick lite cirkelfys i stället, direkt efter körde jag mitt ordinarie pass så två på raken. Gött!

Ikväll har jag och Alex lagat asiatiskt och bakat fröknäcke.

Underbar dag!

Oj vad jag får energi av fina människor, fina dagar och fint väder. Lyssna på det är

• Enkel frukost
  • Yoga med Malin och c:o inkl Alex
  • Frukost två
  • Lunch på Steam
  • Sova middag i soffan
  • Dansföreställningen out of reach på Stadsteatern
  • Middag med vin och drinkar på Göteborg

Livet leker med mig. :)

Föreställningen var fin, det som fastnade mest är musiken. Dansen appellerade men inte på totalt sätt. Betyget blir en svag fyra.

betyg4

What a beautyful day

Dagen började redan egentligen när jag vakna till vid 5 och låg vaken till 8 för att prata lite med någon som kom hem från krogen. Mysigt! Sov sen lite igen och sen frukost, båt till Djurgården, fika på Rosendal, promenad in till stan, lunch på Åhléns, vin på Skepparholmen, middag/fest hos Fredrik & Nima och sedan hem via promenad med Alex. :)

Hemmakväll

Ikväll har jag bara haft en hemmakväll, tvättat och fixat. Jag har legat och surfat på restauranger i Sofia. Jag åker dit och hälsar på Auas nästa vecka. Ska bli så mysigt. :) Snart dags att krypa ner i sängen.

Drinkar & En fröjdefull jul

Ikväll var det lite teaterdags igen. Jag var och kollade på En fröjdefull jul på Stadsteatern. Det var ingen höjdare. Visst drog jag på smilgroparna ibland men det var inte mer. Betyget blir en tvåa.

Betyg 2

Jag hann också med några drinkar med ingefära tillsammans med Alex och några kompisar till honom på Farang. Trevligt värre.

Inställd teater

Förkylningen är nästan över men jag kände mig ändå inte tillräckligt pepp för att se 3,5 timmar Tjechov ikväll så jag ställde till förmån för lite häng med Alex. Laga mat, slappa, snack och ta en promenad. Gott för själen det med!

Mest jobb

Jobbat som vanligt hela dagen, full fart med kort paus för ärende på stan och sen körde jag klart de åtta timmarna när jag kom tillbaka. Jag kände till och med sån inspiration i det jag höll på med så det blev lite övertid.

Cirkelfys

Att umgås med kära syskonbarn är fint. Att de är förkylda och så även jag är lite mindre fint. :) Ja ja. Jag överlever. Har stoppat det värsta tror jag och cirkelfysledarskapet kräver inte så mycket egen träning så jag kommer köra ändå. Morgondagens pass med Cross har jag dock ställt in. Ikväll har jag passat på att försöka jobba med jobbets nya hemsida lite igen.

Mot Stockholm

Så var det dags att säga hejdå till min kära familj för denna gången och ta med mig Vincent hem till Eskilstuna. Vi har haft en rolig och lekfylld helg. När jag väl kom till Stockholm igen var jag och hälsa på lite hos Ann och Oscar i deras nya radhus, fan va nice det det var. Sånt vill jag också ha!

Familjehäng

Idag har vi grejat med frukost tillsammans, vi har kört traktor ute, vi har grillat korv, lekt i lekpark käkat middag med efterrätt och allt. Nu är kidsen på väg ner i sängen. Även syster med man har anslutit för eftermiddagen, kvällen och natten.

Möte Töreboda

OK, det blev lite senare än planerat på grund av en mindre planerad men väldigt trevlig utgång. Nu har jag hämtat upp Vincent i Eskilstuna, hälsat på Emma, Markus och nyfödda Arthur. Jag har också varit i Skövde och hämtat upp Ulrikas barn, Didde och Idun. Nu är det full fart. :) Familjehelg!

Cross & Scandic

Ganska vanlig dag på jobbet och sen hjälpte jag Max och John och tog deras Crosspass. Ikväll hängde jag spontant med ut på Scandic med Alex och kompisar. Helt oplanerat och därför som allra roligast. :)

Cross

Ikväll har jag varit och kört Cross med Britt i Hornstull, gött pass och två tappra deltagare trots egentligen perfekt väder för träning utomhus. I morse kompensera jag en sen jobbkväll med att ta en sovmorgon och långfrukost med Alex. Riktigt skönt och trevligt. :)

Lång jobbdag & Cirkelfys

Ikväll har jag både jobbat och tränat. Efter cirkelfysen på Skanstull åkte jag tillbaka till jobbet för att kämpa på med den nya hemsidan det rullar på även om det är mycket att göra. Ikväll kommer A hem från en helg i Berlin så jag väntar och håller mig vaken med jobbet. :)

Anders, Liselott & Galeasen

Idag tänkte jag jobba men det blev inget förrän på kvällen, förmiddagen spenderade jag med Anders och fikade, eftermiddagen med Liselott och hennes Kajsa och Mats och sen eftermiddagen på Galeasen. Det är en liten privatteater jag aldrig varit på förut vilket var kul att få se. Vi såg föreställningen Konsten att fall med Ingela Olsson som är fantastisk. Lite kul också att Lena Endre var där som besökare och henne såg vi ju på scen i fredags. Sen till slut blev det några timmar på jobbet med hemsidan.

Föreställningen var helt ok och får en trea i betyg. En stark trea tror jag till och med.