Jobbat under dagen och hämtat nya affischer till min kund. De blev riktigt fina och det var kul att äntligen få se dem färdiga.
Ikväll var det sommarfest med kunden. Vi började med att hänga i kontorets bar innan vi drog vidare för minigolf på en inomhusbana. Därefter blev det middag inne i stan tillsammans med kollegor och kunder.
När kvällen var slut blev det en lugn avslutning hemma med Alex. Vi slappade i soffan och fortsatte titta på The Pitt.






































